Ianculescul Blog, Ianculescu Cristian Ianculescu Cristian: Gura mare ?!
miercuri, 30 decembrie 2009

Gura mare ?!

I-am trimis un mail lui Doru Dascalu in care l-am intrebat ce profesie are si daca articolele de la el le public sub numele lui. El mi-a dat acest raspuns, destul de interesant.

Profesii am mai multe. Dacă la serviciu pe timpul comuniştilor, mi-au scris pe fişa de cadre de la serviciul personal, "element periculos", îţi dai seama că am stat ca osul în gât comuniştilor. Am fost la Intercontinental pe 21 decembrie, am scăpat de acolo, dar tot am fost rănit.Deci sunt şi luptător-rănit în decembrie 1989. Şi trebuie să menţionez că niciodată nu am stat la rând, la nimic pe timpurile alea, aveam de toate.M-am dus ca boul, crezând într-o idee tâmpită.M-am lăsat de politică din 1999, pentru că nu pot fi ipocrit, mincinos,hoţ, escroc şi pe deasupra prost. Eu sunt bucureştean, dar am plecat din capitală, pentru că nu mai suportam golănia şi mitocănia care s-a instalat în capitală. Eu dacă am trăit pe Rahova, prost nu sunt, comuniştii mi-au măsurat IQ-ul şi aşa am aflat şi eu că am 136. Atunci nu am ştiut ce înseamnă, acum ştiu.Cunosc personal pe majoritatea politicienilor români, mă ştiu de "gură mare" şi se feresc să discute cu mine, deoarece nu pot fi prostit ca un proletar, din păcate pentru ei, am noţiunile democraţiei, despre legislaţie şi despre civilizaţie şi am replică cu argumente, la orice abureală a lor. Eu sunt un umanist din naştere, nu din formare şi vreau binele tuturor nu doar la câţiva. Articolele de la mine poţi să le publici pe numele meu real, Doru Dascălu. Că dacă nu mi-a fost frică de trupele USLA pe 21, nu o să-mi fie frică de rahaţii ăştia de acum.Şi în general nu mie frică de nimeni nici de moarte. Deocamdată sunt singur în lupta cu rahaţii ăştia, care duc ţara în sclavie.Am început o luptă. Am scris primului ministru, şefilor de partid PNL,PSD,PDL, inclusiv la preşedenţie despre următoarea problemă. Există o lege care MĂ OBLIGĂ pe mine cetăţean să plătesc RCA. Adică răspunderea civilă auto. Dar încasarea ei se face de către privaţi. Am cerut ca acest RCA să fie încasat într-un cont unic, la ministerul finanţelor, iar poliţa să fie eliberată de către primăriile locale. Acest RCA să fie valabil doar pe teritoriul României. Anual se încasează peste 400 (patrusute) de milioane de euro pe RCA. Din aceşti bani se plătesc daunele, te poţi interesa la institutul de statistică, câte accidente au avut loc într-un an în ţara noastră. Poţi foarte simplu afla cam cât s-a plătit despăgubiri din aceşti bani şi cât a rămas ca să mănânce "băieţii deştepţi". Am propus ca banii care rămân în cont la MF să fie folosiţi pentru plata pensiilor, celor care au rămas cu handicap în urma unui accident auto. La ora actuală aceste pensii sunt plătite din bugetul de asigurări sociale, adică din buzunarul nostru al cetăţenilor. De trei luni bombardez persoane cu decizii din ţara asta. Singurul rezutat, a fost nişte articole prin presă, în care asiguratori mai că nu plângeau că nu au bani, scria într-un articol, că au plătit daune pe primele nouă luni ale lui 2009, 156 de milioane de euro.Bănuiesc că ăştia mă ştiu foarte bine, eu nu mă ascund, aştept să mă viziteze, că dacă nu am murit în 1989, sigur voi muri cu o slugă de a lor de gât.Deci am cerut ori să scoată obligativitatea plăţii RCA, ori să o încaseze statul român. Şi nu am de gând să mă las. Acum din ianuarie este şi asigurarea locuinţei obligatorii, mai am o luptă de dus. Voi începe în 2010 o acţiune, frumoasă rău de tot. Cei care sunt alături de mine, văzând despre ce este vorba, au trebuit să recunoască că e o activitate care nu poate fi contracarată de nimeni, dar cu rezultate dezastruoase pentru actualii politicieni în 2012, la viitoarele alegeri parlamentare. Dar să revin. Norocul meu este că există internetul.Există bloguri create de noii băieţi din servicii, forumuri etc. Bineînţeles că am acest simţ, de a mirosi sluga, şi le-am adresat nişte vorbe de Rahova, despre ei, familie, morţi şi alte rude vii sau moarte şi i-am invitat la discuţii faţă în faţă.Asta numai după prezentarea contraargumentelor, că ei mănâncă la greu fecale. Normal că au dispărut de pe net. Deocamdată atât.

PS : o sa mai public cateva articole primite de la el.
Publicat de Ianculescu Cristian la 14:10 |  
Etichete: , , , , ,

1 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)