Ianculescul Blog, Ianculescu Cristian Ianculescu Cristian: Basescu si profesorii!
duminică, 25 octombrie 2009

Basescu si profesorii!

In data de 24.10.2009 a fost invitat Basescu in Craiova(de catre primarul Antonie Solomon, care este de la partidul PDL) sa inaugureze Parcul Tineretului. Cu aceasta ocazie a avut o intalnire si cu cadrele didactice. La aceasta intalnire am fost si eu invitat desi nu fac parte din PDL. Majoritatea profesorilor care au participat il ridicau in slavi pe Basescu. Cred ca au fost invitati cei mai infocati fani ai lui Basescu si ai PDL-ului. Nu stiu cum am ajuns printre ei, chiar nu imi dau seama. Mai erau si una, doua profesoare care il criticau in sopata, intr-un dialog intre ele. Ce am mai observat! si mi s-a parut destul de urat din partea profesorilor. Indiferent daca era Basescu sau altcineva, nu trebuia sa iti sune telefonul din 5 in 5 minute. Asta a fost lipsa de respect. Si domnul primar Antonie Solomon era la 2 pasi de Basescu(care isi tinea discursul) si el vorbea la telefon...apoi a inceput sa trimita mesaje pe sub masa(cred) ca era cu mainile mai mereu sub masa. Basescu a inceput discursul spunand ca nu a venit sa faca campaniei electorala, dar domnul primar Antonie Solomon a incheiat prin a spune ca avem o obligatie fata de Basescu. Si la ce obligatie se referea? sa il votam...Erau niste "profi" langa mine foarte amuzanti, dupa comportament pareau sot si sotie sau ceva de genu. Dupa fiecare fraza terminata de Basescu, ei erau foarte bucurosi si aprobau : Da are dreptate...(in proportie 90% dintre cei prezenti gandeau la fel). Si cum sa mai crezi ce zice un astefle de om, cand noi suntem in ce mai proasta perioada dupa revolutie. Am auzit profesori universitari zicand ca suntem intr-o situatie mai proasta ca si pe vremea tovarasului Ceausescu. Si profesorul nu e comunist....Pe la 12-13 o sa pun si niste poze si filmulete de la eveniment.
Publicat de Ianculescu Cristian la 02:50 |  
Etichete: , , , , ,

1 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)