Ianculescul Blog, Ianculescu Cristian Ianculescu Cristian: Cainii vagabonzi !
joi, 15 octombrie 2009

Cainii vagabonzi !

Scriu acest post deooarece am lasat un comentariu pe blogul lui Adia , la urmatorul articol , in care personajul prinicpal era un caine al strazii . Am fost determinat datorita raspunsurilor pe care le-am primit pe blogul ei . Parerea mea este ca patrupezii au ajuns un pericol pentru oameni . Am sa dau cateva exemple pe care le intampinam in fiecare zi :
1 Cainii umbla in haite destul de numeroase si risti sa fii muscat cand nu te astepti . Au fost si la televizor , gasesti si pe net destule cazuri in care oamenii sunt muscati sau chiar omorati de catre caini .
2 Multi se planga ca nu pot sa doarma noaptea din cauza lor , deoarece fac galagie (latra).
3 Iti apare in fata masinii , dai in el si risti sa iti faultezi masina sau sa se faulteze cei care sunt in ea .
4 Fac mizerie , isi fac nevoile pe oriunde si nu le ia nimeni (asta e valabila si pentru aia cu stapan ) .
5 Strica imaginea unui oras .
Am dat cateva exemple . Banuiesc ca au si fapte bune , dar acestea sunt rare .Nu zic ca trebuie omorati , dar nu vreau sa ii mai vad pe strada decat cu stapan . De la mine de la bloc pana la statia de tramvai sunt 500 m si numar usor 15-20 de caini . Trebuie sa se faca ceva !
Publicat de Ianculescu Cristian la 00:46 |  
Etichete: ,

7 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)