Ianculescul Blog, Ianculescu Cristian Ianculescu Cristian: Leapsa electorala : Pantera Roz Presedinte !
miercuri, 28 octombrie 2009

Leapsa electorala : Pantera Roz Presedinte !

Leapsa primita de la Liviu Chifane .

M-am saturat de Basescu care in 2004 a zis ca face multe si nu a facut nimic, doar ne-a bagat in criza.Nu imi place Mircea Geoana deoarece e Iliescu pe langa el si cred ca face cam ce ii zice Iliescu. Nu imi plac cei din PDL, care stiu doar sa fure. Nu avem.
Inca nu situ pe cine o sa votez. Am da votul doar la 2 persoan daca as putea, dar trebuie sa aleg doar una. Eu m-am gandit la Crin Antonescu si Pantera Roz. Si votul va merge spre Pantera Roz.



E cel mai bun! Pune stampila pe el.

P.S. PANTERA ROZ SUNTEM NOI!
Leapşa merge mai departe:
Uanadela
Lavinia
Blogatu
Vembaster
Laura
Asaseya
Boogie Man
Publicat de Ianculescu Cristian la 11:42 |  
Etichete: ,

1 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)