Ianculescul Blog, Ianculescu Cristian Ianculescu Cristian: Dezamagit....
luni, 23 noiembrie 2009

Dezamagit....

Sunt dezamagit ca Antonescu nu a ramas in turul 2. La aceste votari au avut un cuvant de spus cei de la tara. Care sunt cumparati foarte usor. Noi, tinerii, care vom fi viitorul acestei tari nu am reusit sa schimbam nimic. Nu am reusit nimic in fata celor de tara. Eu ii consider pe tarani persoane la care ajunge informatia foarte greu. Si ei au avut un cuvant mare de spus ca Antonescu sa ajunga la Cotroceni. Cum majoritatea celor de la tara au trai pe vremea comunistilor, asa au votat si la aceste alegeri. Marile orase si Bucurestiul si-au dat seama de potentialul lui Crin Antonescu, dar nu a fost de ajuns. Eu nu regret ca l-am sustinut pe Antonescu, regret ca nu am putut sa il ajut sa ajunga in turul 2. Cred ca peste 5 ani va iesi Presedinte din primul tur.
Publicat de Ianculescu Cristian la 12:51 |  
Etichete: , , , , ,

2 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)