Ianculescul Blog, Ianculescu Cristian Ianculescu Cristian: Turul 2
sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Turul 2

In primul tur l-am sprijinit pe Crin Antonescu. Singurul care reprezinta tinerii, dupa mine cea mai competenta persoana dintre toti politicienii. Daca ar fi trecut de primul tur si ajungea Presedintele Romaniei, cred ca ar fi schimbat Romania in bine.
Turul 2 Turul 2 Turul 2 Turul 2
Dar in turul 2 au ramas Mircea Geoana si Traian Basescu. Si dintre ei trebuie sa alegem raul cel mai mic.
Turul 2 Turul 2 Turul 2 Turul 2
Mircea Geoana are statura de "prostanac" data de omul care ne-a fost Presedinte 10 ani de zile - Ion Iliescu, colegul lui de partid. Eu nu cred ca Geoana este asa prost. Antonescu s-a decis sa il sprijine pe Geoana, deoarece ideile lui politice si ale liberalilor pot fi puse in aplicare, daca va iesi Geoana Presedinte. Si Geoana Presedinte este cea mai buna alegere la ora actuala.
In Traian Basescu am avut mare incredere in 2004(cu toate ca nu am putut sa votez), a fost vazut ca salvare Romaniei. El era sansa noastra. Dar in cei 5 ani a demonstrat ca este opusul omului de care aveam nevoie.
Filmuletul in care loveste acel baiat nu cred ca este trucat si am inteles ca ar mai fi facut o victima cand era primar. I-a aplicat un cap in gura unui amarat de om.
Basescu este obosit si expirat pentru a ne conduce inca 5 ani de zile. Nu merita sa il mai votam.
Eu m-am hotarat sa il votez pe Mircea Geoana in turul 2.
Publicat de Ianculescu Cristian la 13:41 |  
Etichete: , , ,

3 comentarii:

Abonați-vă la: Postare comentarii (Atom)